Ana Sayfa » » Hatem Ben Arfa... Kayıp bir cevher..

Hatem Ben Arfa... Kayıp bir cevher..

Bir futbolcu düşünün.. O kadar meziyetli ki yeni Figo olarak adlandırılıyor , attığı çalımları gözünüzle takip edemiyorsunuz , Lyon'da iken Marsilya'yı peşinden koşturuyor...Aklıyla oynuyor.. Ya da düşünmeyin... Zaten öyle biri var. Kendisi Hatem Ben Arfa.. 
 Aslen Tunuslu bir ailenin çocuğu. Kısaca yine bir Fransız hikayesi , yine sömürge.Ailevi sorunları çok olan bu genç çocuk çalıştığı oto yıkamacıdan kaçıp mahalle maçlarına katılıyordu. Mahallesinde ünlü olan bu genç her maç müthiş yeteneğiyle göz büyülüyordu. 

 1993 yazında Lyon yaz futbol okuluyla başlamıştı bu hikayeye..

 Her şey iyi gidiyordu Lyon'da profesyonel oldu.. Çalımlar , goller , asistler.. 

 Tamı tamına 12 Milyon Euro'ya Marsilya'ya transfer oldu.. Büyük para , büyük oyuncu. 

 Kiralık gitti Newcastle'a. Premier Lig'deydi artık.Her şey daha zordu.

 Sonra... Sonrası çok çok kötü. Manchester City ile oynanan maçta Nigel de Jong Arfa'nın bacağını kırmıştı..Çok zor günler yaşayan Ben Arfa'ya Newcastle sahip çıktı.Onun ayağı kırıldıktan tam bir gün sonra Newcastle 4.5 yıllık bir sözleşme teklif etti.Ben Arfa'ya bu kadar hoşgörü , merhamet ile yaklaşan Newcastle artık Ben Arfa'nın yeni eviydi.. 

 Yine de zor günlerdi onun için.. Kariyerini bu kadar sıkıntı içerisinde ilerletmeye çalışırken mahvolmuştu.28 yaşına geldi bile..

 Dağılmış bir kariyer. Gece hayatı , sakatlıklar , vefasızlık... Hatem Ben Arfa.. 



-futbolumsubirspor.blogspot.com

1 yorum:

  1. Aston Villa'ya aldım, sağ kanata yerleştirdim. Bakalım neler yapacak? :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.