Ana Sayfa » » Yabancı Sıkıntısına Çare Oyuncular / Onur Recep Kıvrak

Yabancı Sıkıntısına Çare Oyuncular / Onur Recep Kıvrak


Onur Recep Kıvrak,şu an bana göre Türkiye'nin en iyi kalecisi.Hem refleksleri hemde akıl almaz kurtarışları onu çok iyi bir kaleci yapıyor.

Football Manager 2014'de de karşımızda çok iyi bir Onur Kıvrak görüyoruz.Benim her kariyerimde aldığım şu an ki kariyerim Ajax'ta da kalemi koruyan isimdir.

Size şu an kariyerimdeki durumunu paylaşayım.




Daha 2.sezonumda değerini 8.5 MN yapması bence gösterdiği gelişimin bir parçası.Ancak hala geliştirmesi gereken özellikleri var.Bunlardan birisi çeviklik.


Onurun istatistikleriyle devam edelim.



Sezonumda biraz fazla gol yemesini ben defanstaki problemlerime bağlıyorum.Çünkü Onur her maç elinden geleni yapıyor. Onur'un kişilik özellikleriyle devam edebiliriz.

                                            İTİBAR : Uluslararası
                                            KİŞİLİK : Oldukça Azimli
                                            MEDYA TUTUM TARZI : Medya Dostu
                                            İDOLÜ : Şenol Güneş,Petr Cech


Onur'un detaylı istatistikleri ile devam edebiliriz.



Gelelim Onur Kıvrak'ı alabileceğiniz miktara.

Fenerbahçe sezonumda (güncelleme gelmeden) 2015 yılında Onur sözleşme yenilememişti ve bedavaya kadroma katmıştım.

Ajax sezonumda ise biraz maliyetli oldu.

1.5 MN Euro nakit miktar 
5 MN Euro 48 ay taksitle kadroma kattım Onur'u ve şu an çok memnunum


                                                                       BİR NOT

Eğer bütçesi el veren bir takımsanız kaleci sıkıntınız varsa Onur'u kesinlikle kadronuza katmanızı öneririm.Çok iyi ve tecrübeli bir oyuncu.Kadronuzda bulunması gereken oyunculardan.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.